-
1. Приемане на заявката за плащане в РРА-РА
-
2. Проверка за окомплектованост на заявката за плащане на ниво РРА-РА
-
3. Изпращане на заявката за плащане в централно управление - София
-
4. Извършване на документална проверка с/без посещение на място
-
4a. Изпращане на писмо за искане на допълнителна информация (ако е приложимо)
-
5. Калкулация на допустимите разходи - Оторизация 1
-
6. Преминаване през процес на риск анализ и/без проверка на място
-
7. Калкулация на допустимите разходи, включваща резултатите от проверка на място - Оторизация 2
-
8. Изпращане на уведомително писмо за одобрение на заявката за плащане до бенефициента
-
9. Извършено плащане по заявката за плащане
-
- Изпращане на уведомително писмо за отказ на заявката за плащане до бенефициента
-
- Отказано плащане по заявката за плащане
-
- Оттеглена заявка за плащане от бенефициента
-
- Замразен проект със заповед на Изпълнителния директор на ДФЗ и изпратено обяснително писмо до бенефициента